X
تبليغات

تصویر ثابت

سنگ های مناسب برای کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

مقالات جواهرسازی

بازدید : 91
دوشنبه 23 تير 1399 زمان : 9:12


سنگهای شفابخش برای کودک ها
به حقیقت خرید انگشتر فیروزه هدایای از جانب زمین میباشند . به حیث میرسد که کودک ها نوعی جاذبه و گرایش طبیعی نسبت به سنگها دارا هستند و دلشان می‌خواهد هر گونه سنگ یا این که کریستالی را از زمین برداشته و آن را تماما کشف نمایند . درین سیرتکامل مواقع ، آن ها تمام حواس خویش را بکار میگیرند و دوست دارا هستند بفهمند هر کریستالی به چه چیزی شباهت دارااست ، آن را با سرانگشتان خویش لمس مینمایند ، یا این که حتی کریستال را به بقیه نقاط تن خویش می مالند . آن‌ها کنجکاوند که بدانند زمانی که یک کریستال به زمین یا این که داخل آب می افتد چه صدایی میدهد ، و یا این که چه عطر و طعم ای دارااست .
بعضا خردسال ها از حواس فراوانی خویش به کار گیری می‌نمایند تا بگویند که کریستالها به آن‌ها چه میگویند . حتی سوای اینکه آموزشی به آن‌ها داده گردیده باشد به نحوی اسرارآمیز ، از سنگها برای معالجه خویش به کار گیری مینمایند . طفل ها خیلی سریع میتوانند نسبت به نیروی درمانی سنگها برخورد نشان دهند .
فرزندان خویش را به فروشگاههای سنگ و جواهر آلات و سنگهای معدنی ، نمایشگاهها و موزه های سنگهای قیمتی ، یا این که مناطقی مثل غارها و معادن ببرید و بگذارید سنگ کریستالی را که دوست دارا‌هستند بردارند . آنان اکثر وقت ها وقت ها کریستالهایی را که برای بهبود و معالجه آن ها اثرگذار میباشد تعیین مینمایند . یکبار اینجانب با دختر چهارده ساله ای به یکی این نمایشگاههای سنگ رفتم و وی از فی مابین تمامی سنگها ، سنگ کریستالی به اسم (( اشک سرخپوست)) را تعیین کرد که برای معالجه افسردگی و ناراحتی گزینه استعمال قرار می‌گیرد . این دختر نوباوه آن سنگ را سفت در دستش گرفت و اعلام‌کرد : (( اینجانب میخواهم که‌این سنگ مدام همراهم باشد! )) از مادرش پرسیدم که آیا اخیرا کسی در خانواده تان فوت نموده است و وی با تعجب پاسخ بخشید: (( اینجانب برادرم را چهار هفته گذشته از دست دادم ، البته ما دراین باره چیزی به وی نگفته ایم )) . دخترک به صورت آشکار اندوه و غم خانواده اش را حس کرده بود و احتیاج به یک سپر حافظ داشت تا خویش را از احساسات نا مطلوب اطرافیانش در امان نگه دارااست .در پی فهرستی از سنگهای متفاوت ارائه داده ام که به تندرست نوپا ها یاری می نماید . اذن بدهید فرزندتان این جور سنگها را در جیبش بگذارد و مدام به یار و همدم داشته باشد و حتی موقع خواب و استراحت هم سنگ مخصوصش را پیش خویش نگه داراست .
یاقوت ارغوانی
یاقوت ارغوانی یکی شایسته ترین سنگهای شفابخش میباشد . خواص این سنگ عمدتأ به خیال این میباشد که قادر است هر مدل حس منفی را از وجود فرد خارج بکشد و ضمیر او‌را منزه و واضح نماید . راجع به خردسال ها می‌تواند اضطراب و سرو صدا ناشی از بلوغ ، یا این که هر جور ناراحتی و افسردگی مرتبط با باخت تحصیلی ، یا این که شنیدن خبر‌ها نامطلوب مثل جدایی یا این که مرگ ، و غیره را در آن ها از در میان پیروز شود . یاقوت ارغوانی در‌این سیرتکامل موردها تمام احساسات منفی را به طرف خویش جذب می نماید و به طفل متانت میبخشد . برای نوپا هایی که ناتوانی های متفاوت دارا هستند و یا این که در گیر اشتباهات جسمی و روحی می باشند چندین تکه سنگ یاقوت ارغوانی در اتاق آن ها سبب ساز میگردد این نیروهای منفی از وجود آن‌ها تخلیه شود و اتاق آن ها به یک موقعیت آهسته و متعادل برگردد . برای معالجه دردهای موضعی ، سنگ یاقوت ارغوانی را به صورت بی واسطه به برهه زمانی 20 دقیقه در روی محل درد یا این که حریم آن بگذارید تا التیام یابد .
اشک سرخپوست
اشک سرخپوست یا این که ((سنگ ناراحتی)) خیلی تیره میباشد اما در عین حالا روشنایی را از خویش عبور میدهد . در صورتی‌که شما تکه کوچکی از آن را جلوی فروغ نگه دارید میتوانید همچون شیشه ، طرف دیگر را ملاحظه کنید . به هر درحال حاضر ، در شرایطی‌که شما از سنگ اشک سرخپوست برای جذب احساسات منفی به کار گیری نمایید ، خواهید روءیت کرد که قسمتی از فضای درونی آن تیره و کدر می گردد و برخی اوقات بعداز برطرف شدن اندوه و حزن مجدد روشن میشود .
سنگ واضح (حجرالبرق)
حجرالبرق یا این که ((سنگ رهبری)) یک سنگ تقویت کننده و نیرو دهنده میباشد که انرژی قلب را احیا می نماید و در بین انرژیهای زنانه و مردانه در تن تعادل تولید می‌کند . این سنگ سبز رنگ میباشد و بسیار دوست داشتنی و حفظ کننده قلب میباشد . اکثری از طفل هایی که خجالتی ، ترسو و فرمان بردار و سربه پایین می‌باشند برای بازیابی خودبا‌وری نیاز به چنین سنگی دارا‌هستند .
این سنگ به فرد امداد می‌کند تا فعال باشد و کارش را آنطور که خودش می‌خواهد آغاز نماید و خلاصه اختراع را در مشت گیرد . کودک هایی که در گیر تنگی نفس میباشند ، به سوی این سنگ جذب میشوند چون این سنگ ریه ها را گشوده می نماید و منجر میگردد شم سبکی و ادب نمایند .
عقیق سرخ
سنگ عقیق یا این که ((سنگ عزت نفس)) برای تقویت احساس احترام به نفس و قیمت قایل شدن برای خویشتن به عمل می رود . رنگ های نارنجی رنگ تیره این سنگ به خیر و خوبی بیان‌کننده نیروی تقویت کننده چاکراهای نخستین و دوم و سوم دراین سنگ میباشد و منجر شم امنیت و عشق و علاقه به خویشتن میگردد . رگه های صورتی رنگ مو جود در‌این سنگ ، علاقه را دربین پدر و مادر و فرزند تقویت میکند . این سنگ همینطور برای بیماریهای پوستی از گزاره آکنه بکار می رود . برای این فعالیت سنگ را در بالای پوست نگه داشته و برای بازه یک سری دقیقه به طور دایره وار تکان دهید .
کوارتز روشن
کوارتز روشن یا این که ((سنگ شفابخش)) نوعی کریستال میباشد که برای تمامی جور معالجه به عمل می رود . هر سنگ کوارتز در واقع نیرو و انرژی خاصی دارااست و از خواص شفابخشی ویژه ای شامل است . هنگامی که نوپا تکه ای از این سنگ را در مشت می‌گیرد ، انرژی آن یا این که خیلی آرام تخلیه میشود یا این که خیلی سریع و ناگهانی . در زمان خالی شدن انرژی سنگ ، طفل حس می‌کند که بیان کننده در معرض یک شوک الکتریکی ملایم قرار گرفته میباشد . همین انرژی طبیعی ، کافی میباشد که هر سیرتکامل حس حزن و حزن از نوباوه بدور شود و شرایط منفی رمانتیک در وی تغییر و تحول نماید و شم شادابی و نشاط نماید . چنانچه کسی تعدادی تکه از این سنگ به یاروهمدم داشته باشد انگار اشکال مختلفی از سنگهای شفابخش را به هم پا داراست چون هر تکه از سنگ کوارتز واضح دارنده خواص درمانی خاصی میباشد و وی میتواند از آن‌ها در موردها و موقعیتهای متعدد به کارگیری نماید . تیم این سنگها همینطور برای سازماندهی ذهن ها دور از هم و از در بین بردن نیروهای منفی موءثر میباشند .
کوارتز سرخ
کوارتز سرخ یا این که ((سنگ عشق و علاقه و صلح)) یکی‌از دیگر از سنگهای چندین منظوره شفابخش میباشد به ویژه برای کودکانی که احساسات آزار دهنده و یا این که تمایلات پرخاشگرانه دارا هستند . کوارتز سرخ قادر است زخمهای یک قلب شکسته را که در اثر رودررویی با واقعیتی تلخ و وحشتناک ، مصدوم میباشد تسکین بخشد .
کوارتز سرخ برای کودک هایی که بیقرار و بسیار فعال میباشند و در گیر به تشویق و نگرانی ، خوف ، اضطراب ، دلواپسی و اکثری از اختلافات روحی دیگر میباشند متانت به ارمغان میاورد . بعضی فواید عصب شناسی نیز داراست . یعنی در صورتیکه این سنگ را در بالای مرکز ها عصبی نگه داریم ، گرفتگی عضله از دربین میبرد و عضله وارفته میشود . در باب قلب های برنا ، کوارتز سرخ قادر است یاری دهد تا چاکراهای قلب گشوده نگه داشته شود ، و به قلب حیات میبخشد و آن را محافظت می‌نماید . این سنگ انرژی های خوب را وارد قلب کرده و از ورود انرژی های بد دوری میکند .
سنگ لاجورد
سنگ لاجورد یا این که ((سنگ موازنه روحی)) یک متعادل کننده اعتقادوباور نکردنی برای کودکانی میباشد که قابلیتهای دیوانه فوق العاده ای را از به عبارتی روزگار اول معاش خویش نشان می‌دهند . رنگ آبی‌رنگ تیره این سنگ سبب ساز تحریک هوشیاری و خویش دوراندیشی و پالایش بینایی معنوی در طفل میشود . سنگ لاجورد موضوع را برای پذیرش خویش و قبول نعمت هایی که به وی ارزانی شده‌است مهیا می‌نماید و به بچه امداد می‌نماید که به تدبیر معنوی رسد . این سنگ دارنده توان های نگهدارنده میباشد و تمامی حسهای روحی ـ کم عقل را تحریک می نماید و از همین رو بسیار گران بها میباشد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 25
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 769
  • بازدید سال : 1909
  • بازدید کلی : 10267
  • کدهای اختصاصی